Inboedelruiming

Ontzorgen

Na een verhuizing of het verlies van een dierbare heeft u veel te regelen. Een stressvolle periode waarin u veel keuzes moet maken. Zelf beslist u over de waardevolle en persoonlijke spullen.
Als u hier hulp bij kunt gebruiken, begeleid ik u bij het nemen van beslissingen en het sorteren van de spullen.

Is het leegruimen van de woning te beladen of weet u niet waar u moet beginnen? Ik regel het voor u van A tot Z, zorgvuldig en efficiënt, een hele zorg minder.

Vrijblijvende intake

Uw specifieke situatie en wensen inventariseer ik tijdens een vrijblijvend, kosteloos intakegesprek.

Van belang voor de prijsstelling is:

  • de grootte van de woning;
  • de bereikbaarheid van de voordeur;
  • de hoeveelheid huisraad;
  • de eisen van de woningbouwvereniging;
  • het los of verlijmd liggen van de vloerbekleding;
  • de beschikbare tijd om de woning te ontruimen.

Resultaat

Een bezemschone woning die aan de opleveringseisen van de woningbouw of makelaar voldoet. Daarnaast wordt de woning opleverschoon opgeleverd.

Elke woningontruiming is maatwerk. Na het intakegesprek ontvangt u binnen 48 uur een offerte. Door samenwerking met goede, betrouwbare partijen kan ik u een aantrekkelijk tarief bieden.

Bij het ontruimen van de woning is er aandacht voor de restwaarde van de inboedel. Deze krijgt zoveel mogelijk een tweede leven.

Gun uw spullen een tweede leven!

No mess, no stress!

"De hulp van Elles was een verademing in moeilijke tijden. Het scheelde ons zoveel inspanning en regelwerk."

Martje, Amsterdam

"Elles en haar team hebben op een geweldige, snelle en zorgvuldige manier het huis van mijn moeder leeggeruimd en schoon opgeleverd."

Lilian, Amsterdam

"Je hoeft niet 'op leeftijd' te zijn om van Elles haar diensten gebruik te maken. Het is gewoon super haar het werk uit handen te laten nemen!!!"

Elly, Tonden

"Met het inschakelen van Elles in Organizing, is ons veel en emotioneel werk uit handen genomen. Bedankt voor het geweldige werk dat je hebt afgeleverd."

Marcel, Uithoorn

"Een rots in de inboedelruiming!"

“Bouwina, Amsterdam

Ruimtes opruimen

Druk gehad waardoor uw huis weinig aandacht heeft gekregen? Puilt uw kledingkast uit maar kunt u niets wegdoen? Bent u verhuisd, maar staan er nog steeds volle verhuisdozen? Elles helpt u in actie te komen en klussen ook echt af te krijgen.

Administratie ordenen

Kunt u garantiebewijzen en aankoopbonnen niet terugvinden? Is de post één grote onoverzichtelijke stapel? Puilen de ordners uit maar twijfelt u over wat weg mag? Met Elles krijgt u weer snel inzicht en overzicht in uw administratie.

Inboedelruiming

In korte tijd moet veel geregeld worden. Betreft het de inboedel van een overleden dierbare dan spelen vaak emoties mee. Ontbreekt het u aan tijd of is het ontruimen van de woning te beladen? Elles ontzorgt u door regelwerk uit handen te nemen.

Verhuizen

Ziet u als een berg op tegen uw verhuizing? Wilt u vóór uw verhuizing alles goed uitzoeken omdat u kleiner gaat wonen? Weet u zich geen raad met al die adreswijzigingen? Elles regelt organisatorische, administratieve en praktische zaken voor u.

Verkoopadvies

Wilt u spullen verkopen, zodat u ruimte krijgt voor nieuwe? Bent u al tijden voornemens deze op Marktplaats te zetten of een veilinghuis te benaderen? Elles geeft niet alleen advies over wat handig is, maar kan ook de verkoop regelen.

Elles in Organizing

Elles Tijssen is een professional organizer die staat voor persoonlijke aandacht en zorgvuldig en resultaatgericht organizen.
Goed luisteren naar de behoefte van de cliënt geeft inzicht in wat als eerste aangepakt moet worden. Samen doelen bepalen en daar duidelijke afspraken over maken, waarborgt inzet en motivatie.

Contact

Elles Tijssen
P. Hans Frankfurthersingel 210
1060 TP Amsterdam

Telefoon 06 212 088 38
info@ellesinorganizing.nl
www.ellesinorganizing.nl

KvK 34359064